Nikada sami na putu.
CUPRA asistencija.
CUPRA asistencija obezbeđuje sigurnost tokom putovanja. Vi i vaša nova CUPRA niste nikada sami na putu.
CUPRA asistencija pruža sveobuhvatnu i pouzdanu paletu usluga pomoći na putu na bilo kojoj lokaciji u zemljama Evrope*.
CUPRA asistencija stoji na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana u godini bilo da je u pitanju kvar, udes, krađa ili šteta.
U nastavku možete pronaći čitav spektar usluga koje obuhvata CUPRA asistencija.
*Geografsku pokrivenost pogledajte u nastavku
10 godina
Od trenutka kupovine vašeg novog CUPRA vozila uživaćete u pogodnostima CUPRA asistencije i širokog spektra usluga koje nudi - i to deset godina.
U prve dve godine nakon kupovine, vaša nova CUPRA je automatski pokrivena CUPRA asistencijom bez dodatnih troškova.
Ukoliko želite da vam i ubuduće bude raspoloživ ovaj pouzdani servis, CUPRA asistenciju možete produžiti i do deset godina, tako što ćete propisani inspekcijski servis vršiti u okviru ovlašćene CUPRA servisne mreže. Obnovljena CUPRA asistencija važi do sledećeg inspekcijskog servisa a prema planu održavanja vozila. Čak i u slučaju da otuđite vaše CUPRA vozilo, novi vlasnik može nastaviti da uživa u pogodnostima CUPRA asistencije.
Uvek na vašoj strani
CUPRA asistencija je uvek uz vas. U bilo koje vreme i na bilo kom mestu. Važeća je od vašeg kućnog praga kao i u svim zemljama Evrope. Pokrivenost CUPRA asistencijom znači da možete uživati u vožnji svog CUPRA vozila znajući da je za brzu i efikasnu pomoć na putu dovoljan samo jedan telefonski poziv.
CUPRA asistencija vam nudi uslugu pomoći na putu u svakoj situaciji kada vaša CUPRA nije u voznom stanju, usled havarijskog kvara, a što vas onemogućava da nastavite svoje putovanje.
Naravno, usluga pomoći na putu vam takođe stoji na raspolaganju i za slučaj saobraćajne nezgode, krađe pa čak i ostanka bez goriva.
Uvek ćemo naći najbolje rešenje za vaše zahteve i potrebe. Ukoliko vam je potrebno zamensko vozilo, transport za vas i sve ostale putnike do mesta prebivališta ili smeštaj u hotelu, možete pozvati Call centar CUPRA asistencije koji dežura 24h dnevno.
Uvek najbolje rešenje.
Kada kontaktirate Call centar CUPRA asistencije biće vam ponuđen širok spektar usluga koje vam obezbeđuju mobilnost i rešavaju vaše potrebe. Navedene opcije podležu lokalnoj raspoloživosti.
- Pomoć na licu mesta
- Usluga šlepanja
- Dopuna goriva
- Pomoć sa ključem
- Pomoć sa bravom
- Pomoć sa pneumaticima
- Transport vozila
- Zamensko vozilo
- Putovanje do mesta prebivališta ili nastavak putovanja
- Smeštaj u hotelu sa 5 zvezdica
- Putovanje radi preuzimanja popravljenog vozila
- Smeštaj vozila
- Taksi prevoz
- SOS linija za pravna pitanja nakon saobraćajne nesreće
- SOS linija za medicinska pitanja tokom putovanja u inostranstvu
Kako bismo u što kraćem roku vas i vaše CUPRA vozilo vratili na put, nudimo vam sledeće usluge pomoći na putu:
Pomoć na licu mesta.
Mobilna ekipa će u najkraćem mogućem roku stići na mesto kvara sa ekspertima opremljenim za popravku vašeg vozila na licu mesta.
Usluga šlepanja.
Ukoliko popravka nije moguća na licu mesta, vaše vozilo će biti odšlepano do najbližeg CUPRA servisnog partnera na popravku. U slučaju saobraćajne nezgode, vozilo će biti odšlepano do najbližeg CUPRA servisnog partnera na popravku.
Dopuna goriva.
Pomoć na putu je obezbeđena i u slučaju ostanka bez goriva. Ukoliko slučajno natočite neodgovarajuće gorivo, vaše vozilo će biti odšlepano do najbližeg CUPRA servisnog partnera radi intervencije.
Pomoć sa ključem.
Pomoć je obezbeđena i u slučaju izgubljenih, oštećenih ili ukradenih ključeva pa čak i u slučaju da ključevi ostanu zaključani u vozilu.
Pomoć sa bravom.
Pomoć je obezbeđena u slučaju neispravne ili blokirane brave. Pomoć je obezbeđena čak i u slučaju da je u bravi pogrešan ključ.
Pneumatici.
Pomoć je obezbeđena u slučaju jednog ili više ispražnjenih pneumatika, a takođe i ukoliko ne posedujete rezervni točak.
Ukoliko popravka u radionici CUPRA servisnog partnera traje duže od dva sata, nudimo vam različite alternative:
Transport vozila.
Ukoliko vozilo ne može biti popravljeno na licu mesta ili u najbližem ovlašćenom CUPRA servisu (u krugu od 50 km) u roku od maksimalno tri radna dana, možete tražiti da se vozilo transportuje do ovlašćenog CUPRA partnera najbližeg vašem prebivalištu.
Zamensko vozilo.
Tamo gde za to postoji mogućnost, dobićete zamensko vozilo u periodu od maksimalno 10 radnih dana u slučaju kvara odnosno 15 radnih dana u slučaju udesa, uključujući neograničenu kilometražu i besplatno osiguranje.
Napomena: vremenski period od dva sata započinje dolaskom nepokretnog vozila u ovlašćeni CUPRA servis. Prekoračenje roka za korišćenje zamenskog (iznajmljenog) vozila nije pokriveno CUPRA asistencijom i biće naplaćeno korisniku prema zvaničnom cenovniku zamenskog (iznajmljenog) vozila ovlašćenog CUPRA servisa ili agencije za iznajmljivanje vozila. Troškove goriva zamenskog (iznajmljenog) vozila, putarine i ostalog, prema ugovoru o zakupu, snosi sam korisnik. Važeći su uslovi dotične agencije za iznajmljivanje vozila. Dostupnost zamenskog (iznajmljenog) vozila zavisna je od lokalnih uslova.
Putovanje do mesta prebivališta ili nastavak putovanja.
Alternativno, organizovaćemo putovanje do kuće ili nastavak putovanja do krajnjeg odredišta u ovom slučaju, ukoliko su troškovi nastavka putovanja manji ili jednaki troškovima prevoza do adrese prebivališta za vas i sve putnike koji se u tom trenutku nađu u vašem vozilu (1. klasa vozom ili ekonomska klasa avionom)*.
* Nastavak putovanja je moguć ukoliko ne prelazi visinu troškova prevoza do kuće. Sve račune o korišćenom prevozu morate dostaviti ovlašćenom CUPRA servisnom partneru. Preporuku za odabir mogućeg prevoza za nastavak putovanja svih putnika s mesta kvara do mesta odredišta daje ovlašćeni CUPRA servis i/ili Call centar.
Smeštaj.
Ukoliko je problem nastao na udaljenosti većoj od 50 km od vašeg mesta prebivališta, a vi ne izaberete mogućnost korišćenja zamenskog vozila ili putovanje do kuće / nastavak putovanja, tamo gde za to postoji mogućnost, za vas i sve putnike, koji su se u tom trenutku našli u vašem vozilu, organizujemo smeštaj do maksimalno tri noćenja u hotelu kategorije sa pet zvezdica u blizini CUPRA servisnog partnera.
Napomena: Troškove svih dodatnih usluga hotela (hrana, mini bar i slično) snosi sam korisnik.
Naravno, mi brinemo o vama
i nakon što je vaš CUPRA uspešno popravljen
Putovanje radi preuzimanja popravljenog vozila.
Za preuzimanje vašeg popravljenog vozila, mi organizujemo putovanje od vaše kuće do mesta popravke, za jednu osobu (1. klasa vozom ili ekonomska klasa avionom).
Smeštaj vozila.
Ukoliko je potrebno, vaše CUPRA vozilo ima obezbeđeno čuvanje i to u trajanju od maksimalno tri radna dana nakon popravke.
Sa ciljem da upotpunimo vaš komfor, moguće su i dodatne usluge:
Taksi.
Naša usluga pomoći takođe pokriva i troškove taksi prevoza do maksimalne vrednosti od 100€** (na primer za vaš prevoz do hotela).
**sve navedene cene uključuju PDV, u dinarskoj protivvrednosti
SOS linija za pravna pitanja nakon saobraćajne nesreće.
U slučaju saobraćajne nezgode, naš Call centar će vas posavetovati šta da učinite i kakve su mogućnosti u toj situaciji, kao i da vam obezbedi adrese advokata, ukoliko je neophodno.
SOS linija za medicinska pitanja tokom putovanja u inostranstvu.
U slučaju bolesti ili povrede za vreme putovanja u inostranstvu, naš Call centar će vam dati opšte medicinske savete, u što kraćem roku i obezbediti adrese lekara u inostranstvu.
Ograničenja.
Molimo vas da imate u vidu da vam, ukoliko dođe do nezgode, pružamo punu podršku samo ukoliko se direktno obratite našem Call centru, kao prvoj adresi. Usluge pomoći na putu sprovode se samo na javnim putevima i ispred kuće.
Za CUPRA vozila u službi taksi vozila, ambulantnih vozila, auto škole i rent-a-car vozila predviđen je redukovani paket asistencije (ograničen na uslugu pomoć na licu mesta i uslugu šlepanja).
Kontaktirajte Call centar CUPRA asistencije
u slučaju da vam je potrebna i pripremite sledeće podatke.
- Ime i prezime
- Adresa
- Kontakt telefon
- Broj šasije
- Model vozila i broj registarskih tablica CUPRA vozila
- Datum poslednjeg inspekcijskog servisa i kilometraža pri kojoj je servis rađen
- Informacije o tipu i okolnostima nezgode koja je uzrok kvara na vozilu
- Opis lokacije, što je moguće preciznije
Geografska pokrivenost
CUPRA asistencija čini da se uvek osećate kao kod kuće. U bilo koje vreme na bilo kom mestu. Naša usluga pomoći na putu je važeća od vašeg kućnog praga kao i u svim zemljama Evrope.
Andora, Austrija, Azorska ostrva, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Gibraltar, Grčka, Holandija, Hrvatska, Irska, Island, Italija, Kipar, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Madeira, Mađarska, Malta, Maroko*, Monako, Nemačka, Norveška, Poljska, Portugal, Republika Češka, Rumunija, San Marino, Severna Makedonija, Slovačka, Slovenija, Srbija, Španija, Švajcarska, Švedska, Turska, Vatikan, Velika Britanija
CUPRA ASISTENCIJA BREAKDOWN CALL
Vaša funkcija B-Call*, ako je dostupna, može se koristiti za kontaktiranje Call centra CUPRA asistencije slanjem podataka o vozilu kako bi vam omogućili podršku u slučaju kvara.
TO UKLJUČUJE SLEDEĆE:
• INFORMACIJE O VOZILU.
• LOKACIJA VOZILA.
• PODACI O VOZILU KAO ŠTO SU NIVO GORIVA, STANJE BATERIJE, NIVO ULJA ITD.
• PRIKAZ SVIH UKLJUČENIH KONTROLNIH SIGNALNIH LAMPICA.
Ove informacije mogu se koristiti kao pomoć za popravku vozila, predlaganje rute do najbližeg servisera i/ili benzinske stanice/ punjača. Za korišćenje ove funkcije preuzmite aplikaciju CUPRA CONNECT i registrujte svoje CUPRA vozilo
• Ako je vaše vozilo Ateca, Leon ili Formentor, preuzmite aplikaciju CUPRA CONNECT i registrujte svoje vozilo (CUPRA CONNECT GEN3)
• Ako je vaše vozilo New CUPRA Born, preuzmite aplikaciju My CUPRA i registrujte svoje vozilo (CUPRA CONNECT GEN4)
Za više informacija o online uslugama CUPRA CONNECT i procesu registracije vašeg vozila proverite: https://www.cupraofficial.com/services/connect.html
*Ova funkcija će raditi samo ako je vaše CUPRA vozilo povezano na CUPRA CONNECT.
SEAT je posvećen stalnom razvoju usluga i zadržava pravo promene podataka u brošuri, bez najave. Informacije koje se nalaze u ovoj brošuri iz tog razloga mogu se koristiti samo kao smernice. SEAT se trudi da obezbedi aktuelnost brošure u vreme štampanja (oktobar 2020.). Za aktuelne informacije u svakom trenutku možete se obratiti vašem ovlašćenom SEAT servisnom partneru.